Pagina's

1.6.14

GESLAAGD + I'M BACK!


Jaja, ik ben terug.. en geslaagd! De meesten kennen mij misschien nog onder de naam 'love me like a lovesong'. Ik ben toen gestopt omdat ik geen tijd had met school etc. Maar ik begon het bloggen wel te missen. Ik besloot weer te beginnen als ik zou slagen. Dus, hier ben ik weer!
Eindelijk na 5 jaar HAVO heb ik mijn diploma behaald! Ik heb er wel moeite mee gehad maar ik ben ontzettend blij dat het me gelukt is. Nu kan ik lekker alle dingen doen die ik leuk vind! Ik ga in de vakantie met mijn vriend naar Rome waar ik enorm veel zin in heb. Na de vakantie begin ik met een opleiding op de kunstacedemie in Arnhem, docent beeldende kunst en vormgeving. Mijn ouders hadden me ook belooft dat ik een spiegelreflexcamera mocht uitzoeken als ik geslaagd was, omdat ik deze nodig heb voor mijn opleiding. Volgende week ga ik er een bestellen, de foto's uit deze post zijn gemaakt door een  leen-spiegelreflexcamera zodat ik het even kon uitproberen. Ik ben er nu al enthousiast over! Ik ga waarschijnlijk een canon 1100d kopen, ik hoor er wel goede verhalen over. Maar nu lekker genieten van mijn vakantie en veel tekenen, bloggen en leuke dingen doen! Liefs Emmy 



12 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, you made my day <3 Ik lees alle reacties met plezier en ik neem altijd even een kijkje op je blog :)

  1. Van harte gefeliciteerd! Ik ben ook geslaagd, haha :) Veel plezier deze vakantie!

    Liefs,
    Adriƫnne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joehoe welkom terug :) En tot straks! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd meid! Wat een heerlijk gevoel he, kan het me nog goed herinneren :)! Geniet lekker van je welverdiende vakantie en alvast super veel plezier gewenst op je nieuwe studie!

    Liefs, Rosie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteeerd! Ik ben benieuwd naar je blog; ik volg je nu
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Heerlijk om geslaagd te zijn ik weet nog precies hoe het was :-) leuk ook dat je weer gaat bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je terug bent! En gefeliciteerd meid! Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk dat je weer blogt! En gefeliciteerd natuurlijk!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! En leuk dat je weer met bloggen bent begonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd! Erg leuk dat je weer begint met bloggen. Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat! En een Canon is altijd een goede keuze, veel plezier ermee! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen