Pagina's

18.6.14

Life is how you live it

Top & vestje Vero Moda  / Broek Primark / Schoenen Toms / Ketting Hema



Hoi allemaal! Afgelopen maandag heb ik foto's gemaakt met een vriendin om mijn (nieuwe) leen-camera uit te proberen. Het is een pentax k200d. Ik vind hem wel fijn, begin nu eindelijke een beetje te snappen hoe hij werkt. Ik zit er zelf aan te denken een canon 1100d te kopen, ik hoor daar wel positieve verhalen over! Ik ben nu dus hele dagen alles wat ik ook maar zie aan het fotograferen. Iedere plant in het huis en in de tuin is al aan de beurt geweest haha. Ik kan nu dus eindelijk écht genieten van mijn vakantie nu ik geslaagd ben, Ik heb dus ook al genoeg op de planning staan. Ik ga vanmiddag onder andere naar de stad toe om mijn nieuwe bril op te halen. Ik heb zelf lenzen, maar voor erbij is het ideaal! De bril die ik nu heb klopt niet meer qua sterkte, dus ik mocht een nieuwe uitzoeken wat ik helemaal niet erg vond! Liefs Emmy





8 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, you made my day <3 Ik lees alle reacties met plezier en ik neem altijd even een kijkje op je blog :)

  1. Leuke fotos heb je gemaakt en erg leuke outfit, die schoentjes zijn gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie plek om foto's te maken! de ketting is heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat zijn de schoenen van Toms toch tof! <3
    Mooie foto's meid, en je outfit vind ik ook erg leuk gecombineerd. Lekker veel oefenen met zo'n leen camera hihi En laat ik het niet vergeten om je te feliciteren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuke outfit ♥ ikzelf maak gebruik van de canon 1100d en ben er erg tevreden over xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit! En wat een prachtige locatie om foto's te maken! Mooie foto's ook! Je boyfriend jeans vind ik heel vet. Ik ben echt nog op zoek naar zoiets. Hij staat je goed! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit, ik vind je vestje super tof! :))

    BeantwoordenVerwijderen