Pagina's

25.6.14

New in: Essie nailpolish


 Van de week kocht ik twee nagellakjes van Essie. Ik had voor mijn examens een bon gekregen van de etos van 15 euro. De lakjes zijn 9,99 euro per stuk en héél erg fijn. Ik wilde sowieso nog een witte omdat mijn andere witte lakje is uitgedroogd.


Ik heb veel te veel nagellak en ik gebruik het veel te weinig, toch blijf ik steeds lakjes bijkopen (oeps) haha. Maar met deze ben ik heel blij! Ik had nog geen nagellak van het merk essie maar ik vind ze super fijn! Het borsteltje is rond waardoor je niet zo snel op je vingers knoeit, wat mij wel vaak gebeurd. Ik ben nog bezig met mijn nagels te laten groeien. Eens in de zoveel tijd knip ik ze af als ze te lang worden, en dan ga ik ze meestal lakken. Soms ben ik er een hele tijd druk mee, en dan weer heel lang niet. Toch blijf ik nagellak bijkopen! Hebben jullie ook lakjes van Essie? Liefs Emmy,





12 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, you made my day <3 Ik lees alle reacties met plezier en ik neem altijd even een kijkje op je blog :)

  1. Ohh Emmy wat een mooie foto's! <3 Die witte lak is erg mooi!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Essie is mijn favoriete nagellak merk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh, ik ben dol op de lakjes van Essie! Ik dacht altijd dat de witte kleur niet zo bijzonder was, maar ik vind hem toch wel heel erg mooi staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik volg je nu trouwens, je hebt een leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de witte ook heel mooi! Leuke ringetjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had voor mijn examens ook een bon van etos gekregen, haha! Ik vind essie lakjes echt fijn. Ik heb er 4 en wil er zeker nog meer! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die rode kleur heb ik ook volgens mij die is echt mooi! Die witte ziet er ook mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil heel graag nog een witte nagellak, deze ziet er heel goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie lakjes! Vooral die witte vind ik heel bijzonder <3

    BeantwoordenVerwijderen