Pagina's

29.6.14

Rain drops are not the ones who bring the clouds

Image and video hosting by TinyPic

Jurk Only  / Vestje Vero Moda / Ketting Hema / Schoenen Toms / Hoedje Primark

Eergisteren ging ik foto's maken met Jaimie. We gingen gewoon een stukje fietsen tot we een mooie locatie hadden gevonden om foto's te maken. Uiteindelijk gestopt op een weggetje richtig een dorpje in de buurt, we waren lekker foto's aan het maken en toen ineens begon het kei en keihard te regenen. Hadden wij weer.. haha. We schuilden onder een boom aan de zijkant maar uiteindelijk stonden we daar ook niet meer droog. We zijn gauw naar mijn huis gefietst en we hebben het foto's maken weer opgepakt in mijn straat, wat een gedoe!

De jurk die ik hier draag ben ik heel blij mee! Ik was er al heel lang naar op zoek en ineens zag ik heb hangen! Alleen de grijze (die ik graag wilde) was niet meer in mijn maat.. Dus ik ging zonder jurk naar huis en vertelde thuis mijn moeder er over. Die vond het stom dat ik hem niet gehaald had en ze haalde me over. De volgende dag ging ik weer naar de stad om de jurk toch te halen, maar ik had het mijn moeder niet verteld. Dus je raadt het al, zij kwam die middag terug, met dezelfde jurk! Hartstikke lief natuurlijk, maar nu had ik hem al. Maar ik ga hem terugbrengen en er iets anders leuks voor uitzoeken :) Wat vinden jullie van lange jurken? Liefs


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

14 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, you made my day <3 Ik lees alle reacties met plezier en ik neem altijd even een kijkje op je blog :)

  1. Echt een hele leuke outfit Emmy! :) Ik vind je jurk zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke outfit zeg! Altijd balen als het gaat regenen.. Leuk dat jullie samen foto's gingen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lange jurken zijn zo mooi! Hij staat je goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke outfit. Dat vestje vind ik er ook echt leuk bij staan! Deze outfit staat je echt super mooi! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Staat je super mooi zo'n jurk! Erg leuk gecombineerd trouwens! Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief van je mama! Ik vind je outfit super. Staat je goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi lang zwart kleed (ps binnenkort ga ik zelf een blogpost schrijven over mijn zwarte, lange jurk!). Hij staat je supergoed en zéker leuk gecombineerd met dat hoedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw mooie outfit! ik vind het vesje heel leuk:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijkheid, het vestje maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen