Pagina's

2.7.14

My new dark green skirt

Image and video hosting by TinyPic
Rok Jeans Centre  / Top Vero Moda / Ketting Six / Schoenen Primark

Sinds ik mijn nieuwe camera ben ik continu bezig met foto's maken. Zaterdag heb ik weer eens met Veere foto's gemaakt, het was heel gezellig! Ik had net deze nieuwe groene rok gekregen van mijn moeder. Er was namelijk een actie bij Jeans Centre, elke goal die Nederland maakte zorgde voor 10% korting, nou.. ineens waren de prijzen heel leuk! Maar deze actie gold dus ook in hun webshop en deze rok heb ik daar besteld met 50% korting, Nederland had namelijk die dag ervoor 5-1 gewonnen. De rok was nu dus nog maar 25 euro!! Eerst twijfelde ik over de kleur, maar in het echt vond ik hem veel leuker dan op de webshop dus ik ben er ook heel blij mee! Zondag heb ik ook nog geshopt in Arnhem bij de Wijvenkraam in de Eusebiuskerk. Ik ben ook Arnhem nog even in geweest, daar komt van de week een shoplog over! Liefs Emmy
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

16 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, you made my day <3 Ik lees alle reacties met plezier en ik neem altijd even een kijkje op je blog :)

  1. Ik vind je rok echt super leuk, en wat fijn van die 50% korting natuurlijk! Ik ben benieuwd naar je shoplog. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauw Em! Heel mooi! En de foto's zijn ook heel erg moi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke outfit en de foto's zijn super mooi! Ik ben benieuwd naar je shoplog! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Staat je erg mooi! Ik hou van die maxi skirts:)

    **Win een citytrip naar Berlijn door mijn outfit post te liken op de facebook pagina van LMBK young!**

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem heel mooi.
    Zo'n rok zou ik zelf ook willen!
    En wat een geluk dat Nederland 5 keer scoorde. Haha.
    Hij staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw staat je erg mooi! Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een maxi rok, maar ze zijn bij mij heel snel al te kort...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De rok is zo mooi! Geweldige kleur ook :))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie rok! Fijn is dat he, met zo veel korting kunnen winkelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gecombineerd met de rest van je outfit, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke rok, hij staat je echt super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn mooie foto's! De kleur van je rok is leuk :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie rok! Die kleur is echt tof, weer eens wat anders :)

    BeantwoordenVerwijderen