Pagina's

6.7.14

Shoplog: H&M, Zara & Wijvenkraam

Image and video hosting by TinyPic
Vorige week zondag ben ik met twee vriendinnen naar de Wjivenkraam in Arnhem geweest. Het was een hele grote braderie in de Eusebiuskerk. Eerst dacht ik dat het buiten was op het plein, maar het bleek binnen te zijn. Alleen maar beter want het was keihard aan het regenen! Het was héél groot. Midden in de kerk stond een grote DJ tafel met een DJ die muziek draaide. Er stonden heel erg veel verschillende kraampjes van vintage tot zelfs nieuwe kleding. Ook stonden er heel veel kraampjes met tassen, eten, sieraden noem het maar op. Het was echt heel leuk en ik ga er  de volgende keer zeker weer heen :). Na de wijvenkraam zijn we Arnhem zelf nog even in geweest.

Image and video hosting by TinyPic
Deze rok met stippen erop kocht ik bij Things I like Things I love. Zij stonden ook met een kraampje in de kerk met allemaal nieuwe kleding gewoon uit hun winkel. Ze hadden heel veel vintage, daar houd ik wel van! Hier heb ik het langste bij gestaan hihi. Deze rok kostte 15 euro. Thuis kwam ik er achter dat de onderrok helemaal kapot was en vastgemaakt met nietjes.. Dat was wel heel jammer maarja. Ik ga zelf proberen een nieuwe onderrok te maken of ik ga hem proberen te maken. Ik ben er wel heel blij mee!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Met deze cropped trui ben ik héél blij! Ik heb hem gekocht bij een Duits kraampje met ook weer allemaal vintage kleding. Zoveel leuks maar allemaal veel te groot! Ook stond er op elk labeltje de quote: 'wear what your momma gave ya'. Ik heb hem bewaard, ik vond hem zo leuk! Ook stond erop uit welke tijd het kledingstuk kwam, helaas was het bij deze unknown. Ik had het wel leuk gevonden om dat te weten. Hij was 16 euro en dit was zeker geen miskoop :)
Image and video hosting by TinyPic
Deze bril kocht ik ook bij Things I like Things I love. Hij is wel een beetje groot, maar mijn andere zonnebril heeft het begeven ..:( Hij is heel donker dus hij helpt wel echt heel goed tegen de zon en hij zit heel fijn! Met deze tas ben ik héél blij. Ik was echt op zoek naar zo'n tas en eindelijk vond ik er eentje die aan al mijn wensen voldeed. Hij is precies groot genoeg en de kleur is prachtig! En hij was dus maar 10 euro! :) Deze gaat lekker mee op vakantie volgende week (!!)
Image and video hosting by TinyPic
Bij de H&M kocht ik deze drie crop tops. Deze basics had ik gewoon even nodig voor bij sommige kledingstukken. Ze waren alle drie afgeprijsd dus ik heb bij de H&M die dag wel echt low-budget geshopt haha! Ik wilde eigenlijk ook nog een witte croptop maar die kon ik helaas niet vinden.
Image and video hosting by TinyPic
Deze top komt van de Zara en was afgeprijsd naar 7 euro! Ook dit is een croptop. Ik kan niet wachten om deze met lekker weer te dragen. Ik vind hem echt heel vrolijk zo met die stipjes!

Wat vinden jullie van mijn aankopen? 

12 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, you made my day <3 Ik lees alle reacties met plezier en ik neem altijd even een kijkje op je blog :)

  1. Wat een onwijs leuke aankoopjes! Ik ben nu erg nieuwsgierig geworden naar het marktje, lijkt me zo leuk zulke marktjes. Ik vind vooral de croptop trui héél erg leuk, en die tas. Wauwie <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt echt zulke leuke items gekocht! :) Ik vind alle croptops echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je rokje zo leuk! En je croptops zijn echt perfect. Wiehh <3

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke aankopen! Die top van de Zara vind ik echt cute :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee wat een leuke dingen heb je geshopt, leuke vintage dingen ook. Je kleding is ook echt helemaal mijn smaak :D tof!

    Liefs Rosie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een heleboel leuke dingen gekocht, vooral dat rokje is heel cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk allemaal, ben erg benieuwd hoe je het gaat combineren! :)

    BeantwoordenVerwijderen