Pagina's

14.7.14

Throwback: Rome 2013 + I'm going back!

Image and video hosting by TinyPic

Ik vertrek zo om 11:50 voor een week naar Rome, 21 juli ben ik weer terug!

Al weer een jaar geleden! Vorig jaar, mei 2013 stond ik op het punt met de bus te vertrekken naar Rome. In havo 4 hebben wij op school de zogenaamde meiprojecten. Je krijgt een lijst met dingen waar je heen kunt gaan. Rome, Madrid, Londen, Parijs, of je kon gaan survivallen of op de boot bij texel. Zoveel keus! Maar ik ging naar Rome met een hele groep. Ik heb het zo erg naar mijn zin gehad, dat ik terug ga. Dit keer samen met mijn vriend èn met het vliegtuig!
Een weekje gingen we naar Rome, met de bus. Wat een drama was dat zeg haha. In een overvolle bus lekker 24 uur rijden naar Rome. Het was een leuke ervaring, maar ik zou het nooit meer vrijwillig doen! We moesten ook slapen in de bus en dat was echt verschrikkelijk. Gelukkig ga ik straks vliegen! Naja, gelukkig? Ik vind het best wel een beetje eng, maarja 2 uur in vergelijking met 24 uur, dan ga ik toch voor de 2 uur haha! Hieronder wat foto's van vorig jaar :)

Image and video hosting by TinyPic
Op de foto hierboven zie je allemaal kunstwerkjes die daar ter plekke worden gemaakt. Je ziet ze door heel Rome heen op de straten. Allemaal kunstenaars met gekgenoeg allemaal dezelfde werken. Je zou denken dat het allemaal kopietjes zijn, maar je ziet de kunstenaars echt zelf bezig.



Image and video hosting by TinyPic
Dit is de trevi fontein. Je moest hier eens muntje ingooien met je rechterhand over je linkerschouder (dacht ik? Of andersom..?) Als je dat deed mocht je een wens doen en zou je ooit terugkeren naar Rome. Dat is mij dus overkomen :)



Image and video hosting by TinyPic
Dit is een foto met onze tekenlerares, het was tenslotte een tekenreis. Deze foto is gemaakt in het Colosseum en zij was echt een van mijn favoriete leraren!




Image and video hosting by TinyPic
Het was ook echt heerlijk weer die week <3 We hebben maar één of twee keer regen gehad!





Image and video hosting by TinyPic
Met de hele groep :)



  Image and video hosting by TinyPic
Dit is echt een van mijn favoriete foto's! Ik vind hem zo leuk!




Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Gewoon een foto onderweg



Image and video hosting by TinyPic
Shoppen bij de Brandy Melville ! <3 

 Koffer vol, vliegtickets bij de hand. Nog even alles dubbel gecheckt we rijden nu net weg en dan gaat straks ons vliegtuig om 11:50 uur. I'm excited! Ik heb geen blogposten gepland staan dus jullie zien mij volgende week weer verschijnen!

Arrivederci tutto, en tot volgende week!
Liefs Emmy,

13 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, you made my day <3 Ik lees alle reacties met plezier en ik neem altijd even een kijkje op je blog :)

  1. Wij zijn een keer met de bus naar Tsjechië gegaan, dat doe ik dus ook nooit meer haha. Ik ben zelf ook 1x eerder in Rome geweest :) Echt een mooie stad! Veel plezier~

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf dat je er weer heen gaat! Ik ben er nog nooit heen geweest, maar ik ga misschien in de herfstvakantie :)
    Veel plezier, maar dat zal wel lukken nu ik al die foto's zie!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat leuk zeg! Veel plezier en geniet er van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf! Heel erg veel plezier! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel plezier in Rome! Geniet ervan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er leuk uit!
    Misschien vindt je het leuk om mee te doen aan mijn win actie?
    WIN: €50 shoptegoed voor Winkelstraat.nl; in een giveaway op mijn blog!
    €50 GIFTCARD VOOR Winkelstraat.nl GIVEAWAY HIER
    xo.
    FROM HATS TO HEELS

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je er weer heen gaat!
    Veel plezier alvast!

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel plezier, het lijkt me daar erg mooi! Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen via bloglovin. Ik hoop dat je zodra je weer thuis bent ook een kijkje neemt op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf dat je er heen gaat! Ik ben nog nooit zelf in Rome geweest maar ga in Oktober van dit jaar voor het eerst een bezoekje brengen aan deze mooie stad. Ik ben erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh Emmy wat een mooie foto's! Ik hoop dat je er veel plezier beleeft :)

    Liefs, Saar.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige foto's! En wat lijkt het me een onwijs mooie stad.. Nog nooit geweest maar hoop het wel dit jaar of volgend jaar te kunnen doen. Heel veel plezier :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Rome is zo gaaf! Heel veel plezier! <3

    Ik heb een leuke giveaway online staan, zou leuk zijn als je meedoet :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke foto's! Wat heerlijk dat je weer naar Rome gaat. Geniet ervan! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen