Pagina's

9.7.14

When I met you in the summer

Image and video hosting by TinyPic

Shorts Primark  / Top Vero Moda / Jas H&M / Ketting en ring Six / Schoenen Toms / Tas New Yorker / Zonnebril Things I like Things I love

Ik ga al bijna op vakantie! Hopelijk heb ik daar mooi weer. Op deze outfitfoto's was het nog lekker weer, maar de afgelopen week was het niks meer dan regen.. Helaas! Maandag vertrek ik met mijn vriend naar Rome, ik hou al een tijdje het weer daar in de gaten en het is er heerlijk. Hopelijk blijft dat zo! Ik ben al langzaam mijn tas aan het inpakken, ik kan echt niet wachten!

Deze geweldige foto's zijn weer gemaakt door Veere! Ik draag hier twee items uit mijn vorige post, de zonnebril en de tas. Ik ben echt helemaal verliefd op de tas! Die gaat mooi mee op vakantie. Ik heb deze week nog lekker een druk schema dus vervelen zal ik me niet voor ik op vakantie ga. Van de week ga ik de vliegtickets ophalen want ik ga voor het eerst vliegen. Wat zijn jullie plannen deze zomer?? Liefs Emmy

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

23 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, you made my day <3 Ik lees alle reacties met plezier en ik neem altijd even een kijkje op je blog :)

  1. Wat een leuke outfit! Vooral het topje vind ik erg leuk. Ik wil je trouwens feliciteren, je hebt namelijk de winactie op mijn blog gewonnen! Ik heb je een mailtje gestuurd. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke outfit :) Die top staat echt onwijs leuk bij het broekje! En ik vind je tasje echt heel erg tof, past volgens mij ook lekker veel in! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke outfit! Liefde voor je jasje! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk gecombineerd! Dat shirtje staat je heel mooi x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie outfit! Die tas is echt super mooi. En wat heerlijk dat je met je vriend naar Rome gaat, ik hou van die stad! Geniet ervan samen :) XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit! Lekker zomers en leuk gecombineerd met de blazer :)
    Ik ben zelf ook naar Rome geweest, is een mooie stad maar wel veel heuvels beklimmen (dat kan ik me in elk geval herinneren haha)
    Ik ga deze zomer vooral werken en in augustus op stage naar Japan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw op stage naar Japan, wat gaaf! Veel plezier!!

      Verwijderen
  7. whieeee wat een leuke outfit! Ik vind het echt leuk gecombineerd, en die tas is geweldig. <3

    Liefs Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke combinatie! Die jas staat je erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuke outfit! Je topje van Vero Moda is super:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke outfit! Ik vind je jasje echt onwijs gaaf <3!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke outfit. Dat tasje is echt helemaal mij. Lekker vintage! Super leuk. Leuk gecombineerd. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke outfit! Heel veel plezier in Rome, het is een prachtige stad! En het weer is daar nu vast super inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave outfit! Zelf had ik me afgelopen week echt vergist in het weer en liep ik er véél te warm bij, haha (stomme bewolking!). Enne: heel veel plezier in Rome samen <3 Echt een heel fijne stad om met z'n tweeën heen te gaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie outfit, ik hou wel van jouw stijl!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Perfect zomer outfit! Vind de top echt heel erg leuk en de tas is ook tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ga je volgen, geweldige kledingstijl heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Stunning ! X

    FOLLOW ME ON GFC and/or BLOGLOVIN, I ALWAYS FOLLOW BACK !

    WWW.FLYDP.BLOGSPOT.COM
    | Fashion Blogger |

    BeantwoordenVerwijderen