Pagina's

17.8.14

Cut out boots

Image and video hosting by TinyPic
Broek Forever 21 / Top  Only / Ketting Primark / Schoenen Sacha / Tas Primark


Ik ben echt heeelemaal weg van mijn bikerboots. Mama haalde ze begin dit jaar voor me bij de Sacha. Ik had haar verteld over hoe leuk ik deze 'cut out boots' vond en stiekem nam zij eens een kijkje bij de Sacha. Ik kreeg ineens een berichtje: goh wat vind je van deze schoenen? Ik was helemaal enthousiast. Ze waren helaas wel een beetje duur maar ik heb uiteindelijk wel meebetaald. Mijn broertje maakte deze foto's voordat we woensdag naar de verjaardag van onze oma gingen. Hij had nog nooit met een spiegelreflexcamera foto's gemaakt dus hij vond het heel leuk om me te helpen, echt lief. Raar eigenlijk want normaal kunnen we nooit zo goed met elkaar opschieten. Naja we kunnen niet met èn niet zonder elkaar, laten we het daar op houden! 
Wat vinden jullie van mijn cut out boots? Je vindt ze hier Love, Emmy

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

9 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, you made my day <3 Ik lees alle reacties met plezier en ik neem altijd even een kijkje op je blog :)

  1. Je broek is heel erg mooi! Fijne zondag. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie outfit, je broek en schoenen vooral :) Ik huur je broertje in! Sam vindt er al helemaal niks meer aan om foto's te maken hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! Je laarsjes zijn echt heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie outfit! Je broek & schoenen zijn geweldig!

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben verliefd op je broek! Hij staat je echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind cut-out boots ook zo leuk! Hele mooie broek heb je ook aan trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen