Pagina's

22.8.14

DIY: Holiday scrapbook

Image and video hosting by TinyPic
Ik besloot wat leuks te gaan doen met mijn vakantiefoto's. Tegenwoordig zet iedereen de vakantiefoto's op facebook en andere social media, of ze maken een digitaal fotoboek. Ik besloot weer eens ouderwets te gaan scrapbooken. Vroeger deed ik dit heel veel dus spullen had ik nog genoeg. Ik heb de foto's besteld bij de Hema (75 stuks €14,25). Ook haalde ik daar een stempelset (€2,50), kartonnen fotohoekjes (€2,50) en een medium scrapbook van 80 pagina's (€5,95). Dit allemaal om mijn scrapbook nog leuker te maken! Lees verder om mijn creaties te bekijken :)

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Het is een heel simpel scrapbook, niet teveel poespas. Ik was namelijk alleen van plan de foto's in te plakken maar uiteindelijk plakte ik er van alles bij (had ik ook kunnen weten van mezelf hihi..) Ik ben alleen nog lang niet klaar, ik heb nòg meer foto's :) Wat vinden jullie van dit scrapbook? Hebben jullie nog iets leuks gedaan met je vakantiefoto's? Liefs Emmy

22 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, you made my day <3 Ik lees alle reacties met plezier en ik neem altijd even een kijkje op je blog :)

  1. Ah ziet er superleuk uit Emmy! Ik heb het boekje ook, misschien ga ik ook wel zoiets leuks doen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er echt superleuk uit! Zelf heb ik die letterstempels ook. Zo zie je maar wat je met heel weinig materiaal kunt doen. Ik ben nu niet op vakantie geweest, maar voor volgende keer is dit echt iets leuks om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er tof uit! Ik ben jammer genoeg niet op vakantie geweest, dus een scrapbook zat er voor mij niet in. Al is het een erg leuk idee voor de volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wooow zo leuk en mooi gedaan!!! Zou ik onmiddellijk ook willen gaan doen, ik ben helaas zo creatief niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk zulke boeken! Ik heb er vorig jaar 1 gemaakt van mijn vakantie in Spanje, kun je ook op mijn blog vinden, maar ik had er echt helemaal een scrapbook van gemaakt heel veel dingen bijgeplakt, bonnetjes etc.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi! Ik denk dat ik morgen ook even in de HEMA passeer :) kun je daar ook die tape kopen?

    Anatidaephobia-the-blog.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yess de tape komt er ook vandaan!

      Verwijderen
    2. Super, bedankt voor de snelle reactie (en dankje voor het berichtje op mijn laatste post :) )

      Verwijderen
  7. Supe rleuk idee Em! Lijkt me gaaf m ook zo iets te doen! Tegenwoordig staan m'n foto's alleen maar op m'n computer en kijk ik er verder nooit naar, best zonde eigenlijk :(
    X Eve
    www.thestyleblondie.com // www.eevsa.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee! Erg mooi gedaan! :-)

    Ik volg je blog trouwens op Bloglovin! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet je boek er mooi uit! Ik steek daar zelf veel te weinig tijd in, daar moet ik aan werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk! Ik vind dit soort dingen altijd leuk om van anderen te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er heel mooi uit! Haha, ik gebruik die tabjes als visitekaartjes.. Multifunctioneel! ;)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi en een super mooie herinnering aan Rome :)
    Liefsss

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zijn alle bladen dezelfde kleur? Ik wil dit boek misschien kopen om een fotoboek voor een vriendin te maken maar dan heb ik wel het liefst dat alle bladen dezelfde kleur hebben

    BeantwoordenVerwijderen