Pagina's

19.8.14

Inspiration post: Tragus

Image and video hosting by TinyPic
Hi lieve lezers! Ik zit momenteel in een dilemma. Ik wil namelijk heeel graag een tragus piercing, ik vind het echt zo mooi. Het is alleen zo dat ik een persoon ben met een relatief lage pijngrens dus ik ben echt enorm bang voor de pijn. Ik hoor zoveel verschillende verhalen over deze piercing. Bij de ene deed het enorm veel pijn, en bij de ander viel het enorm mee. Eigenlijk moet ik het gewoon doen van mezelf, maar iets houdt het tegen. Ik vind hem wel echt prachtig. En je hebt zoveel leuke en verschillende piercings die je er in kan doen. Naja, volgende week heb ik eerst de introductieweek van mijn nieuwe opleiding, hierna ga ik beslissen! Wat vinden jullie, Do or Don't? Liefs 

17 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, you made my day <3 Ik lees alle reacties met plezier en ik neem altijd even een kijkje op je blog :)

  1. Ik wil dit eigenlijk al een tijdje! Maar omdat ze zeggen dat je flauw kan vallen als je daar eentje laat zetten.. Ben ik toch aan het twijfelen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doen doen doen! Uiteindelijk valt het allemaal reuze mee!! :) Oja en flauwvallen zal niet zo snel gebeuren want je ligt eigenlijk al haha dus als je je niet goed voelt moet je gewoon niet te snel opstaan maar ik had nergens last van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou zeggen do! Ik vind het erg mooi staan, sowieso een oor met veel subtiele oorbellen vind ik erg mooi. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je het graag wilt moet je het gewoon doen! En de pijn zal toch meestal niet langer dan een dag duren, dus dat is dan toch te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dat je het moet doen, het is prachtig :)! Ik denk dat je je sowieso niet moet laten weerhouden door de (eventuele) pijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je het echt wil, zou ik het gewoon doen! Het moment zelf is misschien niet heel prettig, maar daarna heb je er waarschijnlijk alleen nog maar plezier van haha :-)

    ♥ Saskia

    p.s. Doe jij al mee aan mijn giveaway?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Do! Als je het echt graag wilt zou ik het gewoon doen. Ik heb zelf ook een lage pijngrens, maar heb toch twee tatoeages laten zetten. Viel me hartstikke mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als je het leuk vind dan moet je het gewoon doen. Ze hebben nu echt van die snelle schiet dingen waardoor je er amper wat van voelt! No worries :) T is ook maar 1 keertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeeh, ik vind ze gaaf. twee vriendinnen van mij hebben net een gaatje boven in hun oor geprikt, en willen er nu ook zo een. Ik heb er geen verstand van: ik heb niet eens gaatjes. Maar ik vind het wel gaaf en als je het echt wil moet je gewoon even doorbijten en dan ben je achteraf vast blij mee!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi. Bij mij ging het helaas ontsteken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb zelf ook een tragus, let wel op bij heel veel mensen word hij uiteindelijk niet mooi. Veel mensen die ik ken waaronder ikzelf krijgen er enorme blaasjes achter en gaat hij helemaal ontsteken. Ik ken zelfs iemand die moest hem bij het ziekenhuis eruit laten snijden zo erg was hij ingegroeid. Als ik zou weten hoe veel problemen je met die piercing kan hebben had ik echt voor een andere gekozen. Natuurlijk kan hij bij jou wel gewoon mooi worden hoor! Maar zou eerst goed in gaan lezen op internet. En als je hem laat zetten zet hem vooral bij een echt goede pierer dan is de kans sowieso kleiner dat hij niet mooi word. Bij mij is hij wel mooi gezet maar door lage weerstand heelt hij gewoon niet mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeh dat klinkt eng..! Ik ken gelukkig ook veel mensen bij wie het wel goed is gegaan! Mijn nichtje bijvoorbeeld. Ik laat hem zetten waar zij heb ook heeft laten zetten, een best bekende zaak in Arnhem! Hopen dat het goed komt mocht ik er eentje nemen haha.

      Verwijderen
  12. Ik heb al bijna 10 jaar eentje (sinds mijn 14de) en het deed bij mij weinig pijn. Een venijnig steekje, maar dat was ik zo weer vergeten :) hou wel rekening met een langere genezingsperiode. Maar ik heb er nooit spijt van gehad en ik zie hem nog altijd even graag! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. PS niet laten schieten maar laten piercen! Bij schieten is er een risico dat je kraakbeen in je tragus helemaal in stukjes ligt. Piercen is duurder, maar geloof me, zijn geld zeker waard

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor reactie en tips! Ik denk dat ik het toch wel ga doen :)

      Verwijderen
  14. Bij mij deed het enorm veel pijn! Kon niet eens normaal mijn vriendje knuffelen aan die kant dat hem in me oor had. Daarna had ik er een andere piercing in gedaan, maar die begon te ontsteken (ik had hem er ook te vroeg ingedaan) maar toen was ik het helemaal zat en heb ik hem maar uitgedaan. Nu heb ik een navelpiercing en daar heb ik echt nooit last van gehad. En ik ben nooit eerder flauwgevallen en dus ook niet van het zetten van deze piercing.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb mijn tragus piercing al ongeveer 6 jaar, toen die tijd gewoon laten schieten ipv piercen en dat doen ze op die locatie nog steeds.
    Ik ben er zo ontzettend blij mee! Hij is 1 keer bijna dicht geweest en toen kon ik wel janken hihihi. Gelukkig was het na een lange tijd proberen toch open gegaan. DOEN!

    BeantwoordenVerwijderen