Pagina's

11.8.14

Last week in pictures #1

Image and video hosting by TinyPic1. Ik was heerlijk alleen thuis want mijn ouders waren nog op vakantie, ik had een lekkere fruitsalade gemaakt en heb die opgegeten in het zonnetje. 2. Ik heb samen met Jaimie deze agenda gekocht en we besloten hem te pimpen! Dit is het eindresultaat van mij :) 3. Ik ging samen met papa een dagje naar Amsterdam, we aten 's avonds bij een heel leuk tentje midden in het centrum.We aten friet met hamburgers maar het was echt héél lekker. 4. Ik at samen met mijn vriend gezellig een broodje bij de bakker bart. 5. Samen met mama heb ik deze lava gebakjes gemaakt. Het was de bedoeling dat wanneer je ze open sneed er chocolade uitkwam. Ze waren helaas iets te lang gebakken waardoor dat niet gebeurde, maar ze waren heerlijk! 6. Samen met mama dronk ik een heerlijke cocktail op het terras. 7. Met de familie uit eten bij La cubanita in Arnhem, een tapasrestaurant. Echt aan te raden het was heerlijk! 8. Yay, ik ben OFFICIEEL student aan de ArtEZ! 9. Ik was met mijn vader in het Rijksmuseum. Mijn vader heeft echt elk schilderij heel geconcentreerd bekeken, terwijl hij eigenlijk helemaal niet zo van kunst houdt. Het was echt heel gezellig!

14 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, you made my day <3 Ik lees alle reacties met plezier en ik neem altijd even een kijkje op je blog :)

  1. leuke foto's.! ben benieuwd geworden naar la cubanita, woon er dichtbij dus toch maar eens langsgaan xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mjum, i love fruitsalade! Wow wat goed je bent student geworden aan de Artez, gefeliciteerd! Heb je zin in de opleiding? Succes. You go girl ♡

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah bedankt voor je lieve reactie. Ja ik heb er echt enorm veel zin in!!

      Verwijderen
  3. Wat een heerlijke foto's! En congratz met je officiële student-zijnde :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Die cocktails zien er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah wat is je agenda leuk geworden! Ik heb 'm ook gepimpt, ideaal he die Hema agenda's. :) Vind je blog en je foto's trouwens erg leuk en ben je gaan volgen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa ik ben echt helemaal weg van de spullen van hema :)

      Verwijderen
  6. Hele leuke foto's! Je agenda is echt heel leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Museums vind ik stiekem ook er leuk! :-) En proficiat (met dat van ArtEZ) *jaloers* ;-) Fijne woensdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je agenda is echt heel mooi! Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk die agenda! ik heb m toevallig ook net gekocht en ga m ook pimpen! xo

    BeantwoordenVerwijderen