Pagina's

9.8.14

My trip to Rome #2

Image and video hosting by TinyPic

De zomervakantie zit er al bijna op, maar daar wil ik nog niet aan denken. Vandaar nu nog even een lekkere zomerse post over mijn weekje in Rome. Ik heb ontzettend veel foto's gemaakt (777 op precies te zijn) dus dat zou een veel te lange blogpost worden. Als ik deze foto's zie wil ik zoooo graag terug :(


Dag 4: Sinaasappeltuin & wandeling

Dag vier besloten we een wandeling te maken die in ons boekje stond. We zouden hier langs een winkel komen waar ze Franse gebakjes verkochten maar het duurde heel erg lang voordat we die winkel gevonden hadden. Eenmaal daar keken we onze ogen uit, al die heeerlijke gebakjes hmm.. Helaas dat ik ze niet mee naar huis kon nemen, ik had ze graag willen laten proeven. We hebben onze wandeling vervolgd waar we plotseling een heel leuk parkje tegen kwamen, later bleek dat een sinaasappeltuin te zijn. We hebben in die sinaasappeltuin echt heerlijk in het gras gelegen. Het was er lekker rustig en het was prachtig weer. Je kon er ook over heel Rome uitkijken. Na daar een hele tijd te hebben gezeten zijn we verder gelopen, het was een prachtige wandeling, je kon er heerlijk lopen. We hebben de piramide nog gezien maar daar waren ze helaas aan het bouwen. Na deze dag waren we wel echt helemaal kapot.


Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Dag 5: Souvenirshops, Pantheon & Rome by night

Dag 5, heerlijk souvenirtjes kopen! Hiervoor gingen we terug naar de trevifontein want hier waren de meeste souvenirshops. Ik heb allerlei leuke dingetjes gekocht voor vrienden en familie :) Uiteindelijk kwamen we (per ongeluk) uit bij het panteon, alleen hier zijn we niet naar binnen geweest. Het blijkt dat je daar binnen via een groot gat naar de hemel kan kijken. Eigenlijk hebben we deze dag heel rustig aan gedaan en lekker gewinkeld. We waren op tijd in de hotelkamer zodat we 's avonds lekker de stad nog in konden. We zijn naar het colosseum geweest in het donker. Echt een aanrader, prachtig!



Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Dag 6: Villa Borghese 

De laatste ├ęchte dag in Rome, want de dag erna zouden we alweer terugvliegen naar huis. We hebben rustig aan gedaan die dag want we waren allebei echt heel erg moe. Deze dag gingen we naar Villa Borghese, een heel bekend en groot park in Rome waar heel veel te doen is. Daarna zouden we naar Galleria Borghese gaan, een museum, maar deze was helaas uitverkocht! We hebben deze dag lekker gegeten in het park en nog geroeid in een meertje.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Al met al was dit een geslaagde vakantie! Het was zeker geen relaxvakantie, daar ga ik volgend jaar dan maar voor maar ik vond al die cultuur geweldig om te zien :) Rome is zeker een aanrader. Niet alleen voor stelletjes maar ook voor groepjes vriendinnen of vrienden. Lots of Love, Emmy

9 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, you made my day <3 Ik lees alle reacties met plezier en ik neem altijd even een kijkje op je blog :)

  1. Mooie foto's! Voor Villa Borghese is mooi! Toen ik er was in maart was het nog niet zo groen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rome blijft mooi! Leuke foto's heb je gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, ziet er allemaal erg mooi uit. Die motor van hout is heel gaaf!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's en de sinasappel tuin lijkt me een hele mooie plek!! En die moter echt cool !! Liefst maud

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw, de foto's zijn echt prachtig! Ik zou zo graag nog eens naar Rome willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke (en lieve) foto's! Ik ga eind september naar Rome. Binnenkort dus weer even dit artikel lezen en alle plekken opschrijven! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk en wat een mooie foto's zitten er tussen!
    Ik ben al zo vaak in Italie geweest maar nog nooit in rome, het ziet er ontzettend sfeervol uit!

    BeantwoordenVerwijderen