Pagina's

14.8.14

New in, again.. Oops!

Image and video hosting by TinyPic
De titel zegt al genoeg, ik heb alweer (jaa alwéér) geshopt. Niet dat ik geld teveel heb hoor, ik heb dit keer ècht alleen items gekocht die ik nodig had! Ik had namelijk maar drie broeken, deze zijn alle drie van de primark en ze zijn een beetje aan het stuk gaan helaas.. Daarom drie nieuwe broeken :) Ook had ik echt shirts nodig en ik vond twee hele leuke bij de Forever 21 in Amsterdam, het was er alleen wel echt belachelijk druk.


Image and video hosting by TinyPic

Ik kocht drie broeken, naja eigenlijk twee. De broek van de h&m had ik besteld en kwam de dag dat ik in Amsterdam was binnen :) 1. Dit is een highwaist broek van de forever 21, deze kostte 19,95. 2. Deze broek is ook highwaist, maar dit is de broek van mijn h&m bestelling. Ik had hem in twee maten besteld, just for sure.. Was maar goed ook want de maat die ik dacht nodig te hebben zat toch niet helemaal goed! Ook deze broek van 19,95 3. Deze broek is ook van de forever 21. Dit is een gewone broek, hij kostte maar 7!



Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Dit shirt was eigenlijk niet meer in mijn maat, maar ik heb hem toch gekocht. Nu zit hij juist wat wijder dat vind ik wel leuk. Ik vond het printje eigenlijk gelijk al leuk waardoor de maat niet meer uitmaakte! Hij kostte 7,95.




Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Dit shirt nam ik mee vanwege de kleur, ik was er gelijk helemaal weg van <3 Ik vind het een geweldig mooie zalm kleur. Deze is lekker basic en mooi te combineren met een statement ketting. Hij kostte 9.



Nu ben ik echt klaar met shoppen voor de komende tijd (Denk ik? Zeg nooit nooit!) Ik kan met broeken weer even vooruit en de shirtjes zijn in de winter leuk te combineren met een lekker dik vest! 
Wat vinden jullie van mijn aankopen? Liefs Emmy

28 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, you made my day <3 Ik lees alle reacties met plezier en ik neem altijd even een kijkje op je blog :)

  1. Leuke aankopen, ik heb ook hoognodig weer even wat nieuwe broeken nodig. Ik heb er al zoveel. Maar ik wil ook nog een high waisted spijkerbroek. Die van de H&M zocht ik dus ook! Het oranje shirt is ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankoopjes dat vogelshirtje is leuk en die broek van Forever 21 van 7 euro heb ik ook wat een heerlijke broek ik ga er ooit nog wel meer bijhalen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke items allemaal. Ik ben zelf ook gek op highwasted broeken en dat die broek van de forever21 maar 7 euro kost verbaasd me nog steeds, zo goedkoop! En ik vind je zalm roze shirtje heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke aankopen, die tops zijn erg mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke nieuwe items! Vooral dat shirtje met vogels vind ik leuk. Hihi, ik zeg ook altijd dat ik even niet meer ga shoppen, maar uiteindelijk zie je dan toch weer allerlei fijne dingen passeren :p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke aankopen heb je gedaan. En je hebt mooie broeken uitgekozen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke aankopen heb je gedaan! Ik 'moet' ook maar weer eens bij Forever21 gaan shoppen, lang nie meer gedaan terwijl ze altijd van die leuke dingen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke aankopen! Zo'n jeans als nummer 1 zoek ik zelf ook nog. Wie weer ga ik deze ook kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah, leuk! Die linkerbroek is volgens mij echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie aankopen! Ik heb zelf ook een tijdje geleden een broek voor maar €7 bij de Forever21 gekocht! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke items heb je weer gekocht Emmy! :) Dat zalmkleurige shirt is echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk!! Ziet er goed uit. Forever21 blijft mijn favoriet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke items. Het vogeltjes shirt is heel gaaf! <3

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie aankopen, nu wil ik ook nieuwe broeken haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat shirt met die vogeltjes is zo leuk!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen