Pagina's

1.8.14

Shoplog: Rome, Nijmegen & Zierikzee

Image and video hosting by TinyPicOkee ik geef eerlijk toe, de laatste drie weken heb ik best veel geshopt hihi. In Rome bij de Brandy en h&m, bij mijn ouders op vakantie in Zierikzee en dinsdag met een vriendin in Nijmegen. Eergisteren een nieuwe broek besteld bij de h&m en volgende week ga ik met mijn vader naar Amsterdam. Oeps haha.. Maarja, dan kan ik ook weer even een tijdje vooruit. Ik heb in de afgelopen 1,5 week ook twee paar schoenen kunnen toevoegen aan mijn collectie. Lees gauw verder om te zien wat ik heb gekocht!

In Rome kocht ik bij de h&m dit shirtje met erop 'that's awesome' en ik kocht een beeldje van het colosseum. Dit vind ik gewoon leuk om op mijn kamer te zetten :) En ja.. ik kocht alweer een crop top, maar ze zijn gewoon zo leuk haha!
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic 

Bij de Brandy Melville kocht ik hèt bekende jurkje van de brandy. Ik haalde gelijk ook een topje erbij voor er onder omdat het jurkje een blote rug heeft. Ik had hem gepast en ik vond hem eigenlijk gelijk al heel erg leuk! De brandy is niet goedkoop maar ik zou die hele winkel wel leeg willen kopen.
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic


Ik ben vorige week een paar daagjes bij mijn ouders geweest. Zij zijn op vakantie in Zeeland dus ik ging er met de trein naartoe. We gingen met de auto naar het plaatsje Zierikzee waar we een hele leuke schoenenwinkel tegenkwamen : o'moda. Helaas zit deze alleen in Zeeland en omgeving en niet bij mij in de buurt. Ze hebben wel een webshop :) Ik heb daar een paar prachtige Toms gekocht (Ja, ik heb alweer Toms gekocht. Ze zitten zoo fijn!) Ik ben echt schoenen verslaafd en ik ben vooral verslaafd aan Toms. Ik kocht ze in de sale! Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic


Afgelopen dinsdag ben ik nog met een vriendin naar de Primark geweest. Ik heb niet heel veel gekocht maar ik was wel lekker goedkoop uit. Ik kocht onder andere een t-shirt met streepjes en een grijze oversized trui. Ik vind ze beide heel leuk en gelukkig waren ze lekker goedkoop :)
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic


Ik kocht ook gewoon nieuwe panty's, een legging en deze schattige sokjes met een kanten randje aan de bovenkant. Ik vond ze zo schattig, die kon ik niet laten liggen!
Image and video hosting by TinyPic


Ik kocht er ook en gouden haardbandje en deze gouden met roze ketting. Het haarbandje is alleen alweer stuk :( Zo stevig van het niet. Maar ik ga hem van de week maken met secondelijm. Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic


Dit is echt mijn favoriete aankoop van alles. Ik kocht deze laarsjes bij de primark en ik vind ze echt geweldig! Ik verbaasde mezelf met deze aankoop want ik heb dus iets gekocht met een hak en dat koop/draag ik echt nooit terwijl ik het wel heel erg leuk vind. Naja ik ben in ieder geval heel blij met deze zwarte laarsjes :) Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic


Als laatst kocht ik bij de h&m dit witte vest. Hij zit gewoon heel fijn en ik had nog een nieuw vest nodig voor de winter. Deze vond ik al heel leuk dus heb hem eigenlijk gelijk meegenomen :)
Image and video hosting by TinyPic

Zo dit waren mijn aankoopjes. Volgende week naar Amsterdam en dan vind ik het wel weer goed geweest haha. Wat is jullie favoriete item? Veel liefs, Emmy

21 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, you made my day <3 Ik lees alle reacties met plezier en ik neem altijd even een kijkje op je blog :)

  1. Whaaa leuke aankoopjes Em! Maar ik heb ze natuurlijk al gezien ohyeah :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik ben ook gek op mijn Toms. Vind die van jou ook super gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke aankoopjes, ik wil ook nog zo graat Toms <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie aankopen, ik ben echt verliefd op jouw jurkje!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aankopen! De O'moda is inderdaad een hele fijne winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Je hebt echt lekker geshopt de laatste tijd. Je laarsjes van de Primark zijn ook echt mijn favoriet - wat zijn ze leuk! Maar dat shirtje met 'That's Awesome' vind ik zeker ook erg cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke aankopen allemaal! Die laarsjes zijn echt heel gaaf!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie aankopen! Die laarsjes van de Primark zijn zo mooi, i want them! Het beeldje van het colosseum is wel een erg mooi aandenken. x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, te snel gepubliceerd haha! Maar bedankt voor de leuke reactie op mijn blog, jij hebt ook een hele leuke blog! Ik volg je nu :) En een leuke shoplog! Dat eerste shirt is echt mijn favoriet<3

      Verwijderen
  10. Oooh, wat een super leuke aankoopjes heb je gedaan meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een leuke stijl :) Ik vind die laarsjes ook erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. de laarsjes zijn super leuk! en het jurkje van Brandy & Melville vind ik heel schattig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke aankoopjes! Vooral die laarzen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie aankopen! Dat bloemenjurkje is tof :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh die schoenen zijn geweldig! love it

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke aankoopjes! Liefde voor je Toms! X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, wat een leuke aankopen heb je gedaan! Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen