Pagina's

7.8.14

The primark outfit

Image and video hosting by TinyPic


Shorts Primark / Top  Primark / Ketting Primark / Vestje H&M / Armbandjes Handmade Mary's / Schoenen Toms / Zonnebril Hema

Yayy weer een outfitpost! Een groot gedeelte van mijn outfit bestaat dit keer uit items van de primark. Hier kwam ik achter tijdens het schrijven van deze post haha. Ik ging samen met Jaimie foto's maken bij de kerk in het stadje waar we wonen. We werden door heel veel mensen stom aangekeken, maarja, daar moet je tegen kunnen! Ik ben heel blij met hoe de foto's eruit zien. Dit is ook op het moment wel een van mijn favoriete zomer outfits, wat vinden jullie? Veel liefs
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

15 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, you made my day <3 Ik lees alle reacties met plezier en ik neem altijd even een kijkje op je blog :)

  1. Super leuke outfit! Ik ben echt gek op Primark. Voor je het weet is je hele outfit idd van Primark :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke outfit! Ik ben ook helemaal gek op Primark en de kleding is vaak zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke outfit! Je sieraden zijn ook heel erg mooi! Toffe inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke outfit! Je sieraden zijn ook heel erg mooi! Toffe inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke outfit!
    Je ketting sieraden zijn erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke outfit! Net als je blog. Ik volg je nu! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfit! Staat je ook heel erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke outfit, je top is mooi :) Dat met mensen die je raar aankijken met foto's maken ken ik wel, haha.
    xxRoos

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waauw, superleuke ouftit!! Ik vind je schoentjes ook supertof :-D Ik vind het soms zo ongemakkelijk om op een drukke plek foto's te maken, haha. Al die mensen die inderdaad zo gek kijken... Maar je foto's zijn supermooi geworden!

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke outfit, ik wil ook echt nog zo'n lekker lang vest!

    BeantwoordenVerwijderen