Pagina's

3.8.14

Winactie gewonnen: Handmade Mary's


Image and video hosting by TinyPic
Hallo allemaal! Een tijdje geleden al deed ik mee aan een winactie op de blog van Joyce, hierbij mocht je voor 15 euro gratis sieraden uitzoeken op de webshop van handmade mary's. Ik was heel enthousiast want ik hou van sieraden :) Ik ging al gelijk bij de armbanden kijken en dat is ook wat ik uiteindelijk besteld heb! Ik bestelde een setje armbanden en een losse armband. Ik kon zelf de maat uitkiezen dus ik wist in ieder geval zeker dat hij zou passen. De armbanden kwamen binnen toen ik op vakantie was maar eenmaal thuis was ik er heel blij mee! Ze waren echt heel mooi en het was heel leuk verpakt :) Neem hier een kijkje op hun webshop!


Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Ik bestelde dus de bracelet set pastel. Dit zijn allemaal bandjes in pastelkleurtjes. Zelf haalde ik nog het armbandje met het rondje erbij, deze hoorde niet bij het setje maar ik vond hem er wel leuk bij passen! Je kunt hier dit setje bestellen en hier het losse armbandje. Wat vinden jullie van deze armbandjes? Veel liefs Emmy

13 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, you made my day <3 Ik lees alle reacties met plezier en ik neem altijd even een kijkje op je blog :)

  1. Hele leuke armbandjes, staat leuk bij elkaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke armbandjes! Dit soort armbandjes draag ik het liefst, lekker subtiel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke armbandjes, tof dat je die hebt gewonnen!

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk!

    ps. don't forget to enter our GIVEAWAY for a change to win a 14K golden infinity ring.
    it takes 2 to fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. War een leuke armbandjes, veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Héérlijk, gotta love these give aways. O, en wat zien je foto's van Rome er tof uit. Reiskriebels alom!

    Liefs Judith
    www.myownvogueworld.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw leuk, er zijn leuke bandjes bij :)

    BeantwoordenVerwijderen