Pagina's

20.9.14

New in + Personal update

Image and video hosting by TinyPicHellooo! Zoals jullie kunnen merken aan mijn blog is school weer begonnen! Ik vind het tot nu toe erg lastig om bloggen te combineren met school, ik ben er hard mee bezig. Daarom heb ik vandaag even een persoonlijke update online staan. Ook heb ik geshopt bij de Brandy Melville en h&m !

Ik denk dat ik de komende tijd meer ga bloggen over mijn school, ik heb namelijk een hele interessante en leuke opleiding. Ik doe veel creatieve dingen zoals schilderen en boetseren èn daarbij krijg ik ook nog eens fotografieles, super gaaf! Ik wil dit soort dingen best met jullie delen, ik ben namelijk heel benieuwd naar de reacties :) Ik wil ook heeel graag meer outfitfoto's online zetten, maar helaas heb ik bijna geen tijd om deze te maken of te laten maken. Ik ben wel aan het sparen voor een 50mm lens zodat ik betere outfitfoto's kan maken.

Zoals ik al zei heb ik weer eens iets gekocht. Ik kan het toch echt niet laten (dat krijg je als je net je salaris hebt gehad.. herkenbaar?)  Ik kocht deze Alexah Pants van de Brandy, ik wilde hem al zooo lang. Eerst wilde ik voor een printje gaan maar uiteindelijk heb ik toch een zwarte genomen, deze kan ik met mijn kledingkast toch iets beter combineren haha. Hij was ook 7 euro goedkoper :) Hij zit echt héérlijk, en hij is echt super leuk te combineren met mijn nieuwe bolhoedje van de h&m, op de aller eerste foto. De broek was €30 en het hoedje was €10. 

Duss de komende tijd zullen er meer outfit posts en posts over school online komen. Verder ga ik nog hard werken aan het combineren van bloggen, school, werk, vrienden & hobby's. Hopelijk komt dit allemaal goed haha. Het is een druk leven maar ik hou daar wel van :) Veel Liefs, Emmy ♥ 




Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic


16 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, you made my day <3 Ik lees alle reacties met plezier en ik neem altijd even een kijkje op je blog :)

  1. Ik vind het ook elk jaar weer lastig om na de zomervakantie het bloggen weer in te plannen. Vooral de eerste weken van school gebeurd er altijd zo veel :O Maar je komt er vast uit :) Leuk trouwens dat je zo'n creative opleiding doet! Ben benieuwd nar je posts over school.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw erg mooi item je hebt een leuke blog liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat hoedje is zo gaaf! Ik ben ook altijd dol op Brandy Melville. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat bolhoedje is zo gaaf!
    Ik heb er alle vertrouwen in dat het gaat lukken met de drukte ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Emmy, bedankt voor je lieve comment op mijn blog! ^^ ik vind het hoedje echt leuk! en wat een goed idee om je schoolleven wat meer te verwerken in je artikels! (iedereen kan altijd wat bijleren, toch? ;p)

    dikke kus!

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt echt een super leuke blog! Ik ben je gaan volgen op bloglovin!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je aankoopjes zijn zo leuk! :) Ik zou graag wat dingen van je opleiding voorbij zien komen, ik ben super benieuwd! <3 xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lijkt mij inderdaad lastig om bloggen te combineren met school maar komt vast goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke nieuwe items! Haha, succes met het combineren!
    Je bent niet de enige, maar het komt zeker goed!
    -xxx- Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat leuk zeg je hebt een mooie blog! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gave broek zeg! Je opleiding klinkt ook heel erg leuk trouwens :)

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben benieuwd naar je volgende artikels, en naar een outfit met deze broek!

    BeantwoordenVerwijderen