Pagina's

25.9.14

Outfit: Fotografie opdracht

Image and video hosting by TinyPic
Broek H&M / Cropped trui  Upper east (wijvenkraam Arnhem) / Blouse Forever 21 / Ketting, Schoenen, Tas Primark / Hoedje H&M

Hoi allemaal! Vandaag een beetje een andere outfitpost dan normaal. Alle foto's van mij uit deze post zijn gemaakt door een klasgenootje van mij voor een opdracht voor fotografie. Ze waren heel leuk dus ik vroeg gelijk of hij ze wilde doorsturen! We leren nu een beetje de basis van de camera. Iso, sluitertijd etc. Echt heel leerzaam en het gaat bij mij echt vooruit. Ik begin het steeds meer te leren en de foto's worden mooier en mooier. Lees gauw verder om meer te zien van deze opdracht :)



We moesten in deze opdracht 'tegenstellingen' maken. Dus steeds twee foto's over één onderwerp en dat moest dan verschillend zijn: Scherpe achtergrond vs onscherpe achtergrond, groothoek vs tele, beweging vastleggen vs beweging bevriezen. Heel leuk en erg leerzaam want je leert en speelt met de instellingen van je camera waardoor je steeds nieuwe dingen ontdekt. Hier onder zie je de foto's van mij en mijn klasgenoot.

Scherptepunt in het midden vs. Scherptepunt buiten het midden:
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Gewoon een leuke close-up tussendoor:
Image and video hosting by TinyPic

Beweging vastleggen vs. Beweging bevriezen:Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Tegenlicht zonder flits vs Tegenlicht met flits:Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Kleine scherptediepte vs. Grote scherptediepteImage and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Kneuzenfoto (mislukt maar je weet niet hoe):Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Macrofoto:Image and video hosting by TinyPic

Ik ben echt super tevreden met mijn foto's en die van mijn klasgenootje. De foto's worden steeds beter en ik vind het leuk om ze daarom even te laten zien op mijn blog. Wat vinden jullie van onze foto's? Veel liefs, Emmy

15 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, you made my day <3 Ik lees alle reacties met plezier en ik neem altijd even een kijkje op je blog :)

  1. Ik vind je outfit echt heel leuk! Ik hou echt van blousejes onder truien, ik vind het dan altijd zó leuk als het kraagje boven de trui uit komt! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke opdracht! En je outfit is ook erg leuk :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, mooie foto's en technieken! Inspirerend artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke opdracht om te doen! Vind je outfitje ook erg leuk, waar komt je jasje vandaan?

    xx Vera

    www.highonthoseheels.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn jasje komt van de h&m, deze was toen in de sale! Liefss

      Verwijderen
  5. Wat leuk zeg! Grappig om het verschil tussen verschillende manieren van vastleggen en instellingen te zien! En niet onbelangrijk: leuke outfit! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahh zo leuk om te zien! :) Ik vind je outfit echt super en je foto's zijn erg goed gelukt. Heel veel succes nog met school! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi effect met je foto's! Superscherp ook en de look is schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke opdracht! Lijkt me inderdaad een leuke manier om met instellingen te leren werken/spelen. Je look vind ik trouwens helemaal geweldig. :)

    x Aurélie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om te zien joh! En als ik jouw haar zie bedenk ik me dat ik eigenlijk toch wel graag weer echt lang haar wil, haha. Je hebt echt mooi haar! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, echt hele mooie foto's xx

    BeantwoordenVerwijderen