Pagina's

28.9.14

Things I would like to have

Image and video hosting by TinyPic Hellooo allemaal! Ik heb een heerlijk weekend gehad! Dit weekend ben ik namelijk twee jaar samen met mijn vriend! :-) We hebben vandaag gezellig een ochtendje samen gehad, lekker rustig aan gedaan enzo, 's avonds zijn we samen uit eten geweest in Arnhem bij La Cubanita, hmm.. Echt een aanrader dit restaurant! Het is bepaald géén chique restaurant, totaal niet. Het is er altijd wel heel druk maar erg gezellig. Als je wilt afrekenen krijg je een stift en hiermee mag je op de muren, tafels op het plafond etc. schrijven, noem het maar op! Het hele restaurant staat dan ook vol geschreven, echt heel apart :)

Verder heb ik van de week opeens heel erg de neiging om te shoppen.. Ik wil ineens zo veel hebben, ongelooflijk hoe erg dit is haha. Daarom heb ik een soort van wishlist gemaakt van dingen die ik eigenlijk nog heel erg graag wil hebben maar waar ik eigenlijk op het moment mijn geld niet aan uit moet geven hihi. Wat is jullie favoriete item uit dit lijstje? Liefs Emmy

11 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, you made my day <3 Ik lees alle reacties met plezier en ik neem altijd even een kijkje op je blog :)

  1. Oehh leuke items! Ik vind vooral het lange vest erg gaaf :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh, ik wil ook wel eens naar La Cubanita! :) Leuke wishlist, ik vind vooral de schoenen heel gaaf. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke wishlist! De kokerrok vind ik echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke wishlist, er staan ook echt dingen op die ik ook wel wil hebben! En alle items kun je ook nog eens leuk met elkaar combineren. x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met jullie anniversary :) Ik vind het shirt en het horloge heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oohh leuke items vooral het vest! En gefeliciteerd nog met je 2 jaar samen zijn :)!

    xx Vera
    www.highonthoseheels.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat shirt van Rut&Circle is leuk!
    Beetje laat maar, nog gefeliciteerd met het twee jaar samen zijn met je vriend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die schoenen van de Sascha vind ik echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een pencil skirt is absoluut een geweldig item. Die rok en H&M trui zijn trouwens best leuk samen nu ik het zo zie haha! X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die schoenen dat t-shirt vind ik helemaal te gek ! :)

    BeantwoordenVerwijderen