Pagina's

6.9.14

Winactie: Sieradenkistje.nl!

Image and video hosting by TinyPic
Ik heb een leuke winactie voor jullie! Ik wil jullie graag bedanken voor al jullie lieve reacties op mijn blog, dit ga ik doen via deze winactie! Je maakt kans op dit leuke armbandje van Sieradenkistje! Ik vind het echt een ontzettend leuke webshop. Zo verkopen ze onder andere hele leuke handmade sieraden. Van kettingen tot ringen en van armbanden tot oorbellen. Wil jij graag kans maken op deze leuke armband van Sieradenkistje? Meedoen is heel simpel! Lees gauw verder hoe!

Image and video hosting by TinyPic

♥ Volg mijn blog op Bloglovin' en/of op GFC 
♥ Like de facebookpagina van Sieradenkistje (klik hier
♥ Laat een comment achter met daarin je email en dat je mee doet. 

Wil je nog meer kansmaken?
 ♥ Like mijn facebookpagina +1 (klik hier♥ 
♥ Volg mij op instagram +1 (klik hier

De winactie loopt tot 30 september, de winnares krijgt een mailtje van mij! Veel succes allemaal. Liefs, Emmy

Image and video hosting by TinyPic




7 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, you made my day <3 Ik lees alle reacties met plezier en ik neem altijd even een kijkje op je blog :)

  1. Wat een schattige armbandje! Ik doe graag mee!
    Ik heb de verplichte dingen gedaan!
    Diolifestyle@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke winactie! Ik heb de verplichte stappen gedaan en volg je ook nog op instagram :)
    laura.vandam2001@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke winactie!
    Ik likede sieradenkistje al op facebook en heb jouw pagina ook geliked.
    Ik volg je ook op Bloglovin' en op Instagram!
    Ben benieuwd :)

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh en mijn email is natasha_w@hotmail.nl haha!

      Verwijderen
  4. Ik doe op zeker mee voor deze beauty!!! Mijn email is bethany-faith@hotmail.com
    Succes allemaal :o)
    xxx Bethany
    PS: Ik heb alle regels opgevolgd, miijn FBnaam is Bethany Jo (ik volg Sieradenkistje al een hele poos).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, ik doe mee! Ik heb alles gedaan wat moest en ik volg je ook op Fb

    BeantwoordenVerwijderen