Pagina's

9.10.14

Outfit: Alexah pants

Image and video hosting by TinyPic

Broek Brandy Melville / Croptop  H&M / Schoenen Primark / Hoedje H&M / Horloge Hema

Doen jullie al mee aan mijn winactie hier?

Jaaa ik heb hem!! Ik heb ein-de-lijk mijn 50mm lens en ik ben er echt enorm blij mee zeg! :) Nu kan ik eindelijk de foto's op mijn blog posten zoals ik ze graag wil. Ik kocht hem via marktplaats, wel riskant maar er is niks mis mee, Alles ziet er prima uit dus ik ben tevreden. 

Ik ben echt helemaal weg van deze broek. Ik heb hem besteld via de Duitse Brandy Melville site. De verzendkosten waren wel €9, maar dat had ik er voor over. Ik combineer de broek hier met mijn favoriete schoenen. Deze kocht ik voor een leuk prijsje bij de Primark en ik ben er helemaal verliefd op. Ook dit hoedje is op het moment een favoriet. Eigenlijk kun je wel zeggen dat dit een 'favoriete' outfit is haha :). Wat vinden jullie van deze outfit? Liefs Emmy

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

12 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, you made my day <3 Ik lees alle reacties met plezier en ik neem altijd even een kijkje op je blog :)

  1. Wauw, wat een toffe foto's! Echt ideaal, die 50 mm lens. :) Die broek is inderdaad heel mooi trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettende gave outfit en foto's. Ik ga je gewoon volgen, ik vind het te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke outfit! Ik dacht eerst dat het een maxiskirt was, haha, heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een gave outfit! het leek een rok, maar het blijkt een broek te zijn. en wat heb je een mooi figuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie outfit! Je schoenen zijn echt heel tof. En wat heb je een leuke blog, gek dat ik er nog nooit eerder op terecht ben gekomen! Ik ben je gaan volgen :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De broek is echt geweldig! Staat je mooi Em :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super gave outfit, en ook heel erg mooi foto's!
    x Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I like this! The hat makes me think of Taylor Swift!

    the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen