Pagina's

11.10.14

Outfit: Dotted skirt

Image and video hosting by TinyPic
Rok Things I like Things I love / Croptop  H&M / Schoenen Sacha / Vest H&M 

Doen jullie al mee aan mijn winactie hier?


Hoi allemaal! Ik heb weer heerlijk weekend :) Nog één weekje en dan heb ik een week herfstvakantie. Ik vind mijn school en opleiding heel leuk, maar stiekem vind ik die vrije dagen toch wel fijn. Na de herfstvakantie zijn al mijn deadlines voor werkstukken etc. èn heb ik mijn tentamen kunstgeschiedenis. Ik ben er best nerveus voor, maarja ik denk dat het wel goed komt! 

Dit weekend ga ik lekker sporten, werken en huiswerk maken. The usual. Eigenlijk ziet elk weekend er bij mij zo uit, alleen nu voeg ik er warme chocolademelk met slagroom aan toe door het koudere weer. Wat ik overigens helemaal niet erg vind! Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend? Liefs Emmy


Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

22 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, you made my day <3 Ik lees alle reacties met plezier en ik neem altijd even een kijkje op je blog :)

  1. Zo`n mooie outfit, geweldige combinatie en staat je zo mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie outfit, ziet er vrouwelijk uit maar ook comfortabel - de perfecte combi :) Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie outfit! Dat rokje is echt super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een leuke kledingstijl heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit, past perfect bij het weer van nu (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie outfit! Ik vind je lange vest en rokje onwijs leuk :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke outfit :)! Heerlijke cardigan. Ik ga nog uit vanavond met vrienden :).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig! En je haar zit leuk!


    www.loisblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk! Fijn weekend! Ik ben morgen jarig dus dat ga ik natuurlijk vieren :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een onwijs leuke outfit! Dit staat je echt top :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke combinatie van kleuren en patroontjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie look! <3

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke rok! Je haar heb je er ook echt mooi bij gedaan - en mooie foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke outfit, ik draag ook vaak zulke outfits!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oeh, wat een leuke outfit! Met een stoer kantje! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw leuk! Door je cardigan word het rokje iets stoerder, like! En het staat je ook nog eens superrr!

    BeantwoordenVerwijderen