Pagina's

5.10.14

Outfit: Sans-online trui

Image and video hosting by TinyPic
Trui  Sans-online (Rut&Circle) / Broek Primark / Schoenen Sacha / Sjaal Souvenirshop Amsterdam


Ik heb onlangs een bestelling geplaatst bij www.sans-online.nl. Sans-online is een webshop met heren- en dameskleding- in allerlei verschillende merken. Het weer wordt weer kouder en er zijn dan ook genoeg leuke winterjassen te koop bij deze webshop. Uitendelijk heb ik tussen alle items een hele leuke trui gevonden, hij is van Rut&Circle en was €35,95. Ik ben er heel blij mee! De verzending ging ook echt lekker snel. Als je voor 16:00u bestelt, is je pakketje er de volgende dag gelijk. Helaas heb ik na vieren mijn bestelling geplaatst, maar mijn trui was netjes twee dagen later binnen en ik ben er heel blij mee! Wat vinden jullie van mijn nieuwe sans-online trui? Liefs Emmy

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Dit is een samenwerking met www.sans-online.nl

14 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, you made my day <3 Ik lees alle reacties met plezier en ik neem altijd even een kijkje op je blog :)

  1. Die trui is wel echt heel erg gaaf! Staat je ook goed zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit. Het staat je ook.

    Liefs
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehh, leuke trui heb je uitgekozen Emmy! :) En de foto's met je nieuwe lens zijn echt heel mooi geworden. <3 Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOooo die trui is echt heel leuk, staat je ook echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie trui! <3

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke outfit vooral je trui vind ik erg leuk:D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke outfit, je sweater is echt zo mooi!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke outfit, en een toffe trui! Ik vind je schoenen ook erg leuk. xx

    BeantwoordenVerwijderen