Pagina's

7.10.14

Winactie: Hannah Sophia

Image and video hosting by TinyPic
Foto van www.hannahsophia.nl

Mijn blog groeit steeds meer, meer volgers, nòg meer lieve reacties. Ik wil jullie daarom graag bedanken met een leuke winactie. Je maakt kans op dit schattige kettinkje t.w.v. €11,95 van de webshop Hannah Sophia! De shop vind ik zelf erg leuk. Ik kwam er mee in aanraking op de wijvenkraam in Arnhem. In de webshop vind je heel veel verschillende sieraden: kettingen, oorbellen, ringen, hoeden, tassen en slippers. Er is zoveel leuks te vinden! Wil je kans maken op dit leuke kettinkje? Lees dan gauw verder, het is heel simpel om mee te doen!

Volg mijn blog via Bloglovin' en/of GFC
Like de facebookpagina van Hannah Sophia (Klik hier)
Laat een comment achter met daarin je email en dat je mee doet

De winactie loopt tot 26 oktober, de winnares krijgt een mailtje van me. Veel succes allemaal! Veel liefs, Emmy


11 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, you made my day <3 Ik lees alle reacties met plezier en ik neem altijd even een kijkje op je blog :)

  1. Wat een ontzettend leuke actie! Fijn dat je blog zo goed groeit! Ik sla hem zelf even over deze keer want ik heb zo ongelofelijk veel sieraden al! haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie winactie :)
    Ik kan helaas niet mee doen zonder facebook máár heb je wel gevolgd op bloglovin' ondanks dat ik niet mee doe hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op antwoord van jou reactie op mijn blog, als dat niet hoeft doe ik wel mee ^^ lief!
      mijn mail is livingalie-nl@hotmail.com

      Verwijderen
  3. Leuke winactie!!!


    x mounia

    mouniasdream.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een erg leuke blog maar deze win-actie sla ik eventjes over liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke win actie. Ik doe mee. Levande1@live.nl xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oehh, wat een mooie ketting! Ik doe mee. :)
    - Ik volg je blog via Bloglovin' en GFC
    - Ik heb de Facebook pagina van Hannah Sophia geliked

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen