Pagina's

1.11.14

Tip: High Tea met vriendinnen

Image and video hosting by TinyPicHoi lieve lezers! Lange tijd geleden dat ik een post heb geplaatst, ik heb het echt heel druk met school. De laatste weken komen dichterbij dus alle deadlines en tentamens komen eraan. Alles moet af en ingeleverd etc. De vrije tijd die ik dan nog heb gaat naar mijn vrienden en mijn vriendje. Ik heb daarom samen met mijn vriendinnen een heerlijke high tea georganiseerd. Voor ons was het een high tea 2.0, want dit hebben we eerder al gedaan. We vonden het zo gezellig dat we het een tweede keer hebben gedaan! Lees gauw verder om wat heerlijke inspiratie op te doen van onze high tea :)
Iedereen heeft iets anders gemaakt. Deze avond hadden we wraps, sandwiches, appelcupcakes, choclate chip cookies, fruitstokjes met chocolade, worstenbroodjes, appelflapjes, mini tompoezen, mini roze koeken... hmm ik krijg al weer honger als ik er alleen al aan denk! Iedereen heeft alles zelf gemaakt en de tafel was bij een van mijn vriendinnen super leuk gedekt! We hebben deze avond heerlijk bijgekletst omdat we elkaar nu niet meer zo vaak zien, dit samen met heerlijke hapjes en warme thee. Heerlijk knus en gezellig dus dit is echt een must-do met je vriendinnen :) Hebben jullie wel eens een high-tea georganiseerd met je vriendinnen? Liefs Emmy
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

7 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, you made my day <3 Ik lees alle reacties met plezier en ik neem altijd even een kijkje op je blog :)

  1. Hoi, leuke blog heb je! Ik wil al heel lang een high tea organiseren en nu ik dit zo zie krijg ik er nog meer zin in... en honger, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! De spiesjes met fruit zien er echt heerlijk uit! Ik doe wel vaak een chocolade fondue met vriendinnen, maar een high tea is ook erg leuk :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, ziet er zo lekker uit! Mooie foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gezellig, zo'n high tea! Mooie foto's trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. pictures look yummy!

    www.milimanicure.blogspot.co.uk
    Please follow back :)

    BeantwoordenVerwijderen