Pagina's

2.2.15

Back from a break

Hello lieve lezers! Ik heb een tijdje een blog-break gehad maar ik ben weer lekker terug! De afgelopen periode was een stress periode voor mij. Ik vind mijn opleiding geweldig maar het kost me veel tijd en moeite. Ook had ik de laatste tijd heel weinig inspiratie voor artikelen. Ik miste het bloggen toch wel weer een beetje dus ik ga weer lekker verder waar ik ben gebleven. Ik zal meerdere artikels plaatsen over mijn opleiding (waaronder dus ook veel fotografie!) en ik wil proberen meer outfits te posten, omdat ik dat vooral heel leuk vind! Ik ga me niet aan een bepaald schema houden ik post gewoon lekker wanneer ik tijd, zin en vooral inspiratie heb. Maar voor nu, I'M BACK! Liefs, Emmy

Image and video hosting by TinyPic

5 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, you made my day <3 Ik lees alle reacties met plezier en ik neem altijd even een kijkje op je blog :)

  1. Super leuk dat je weer terug bent:D
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. School gaat toch voor! Succes met je ideeen:) X Laura www.mixtfashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je de blogdraad weer gaat oppikken! Ik ben erg benieuwd naar je fotografie artikels!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Em! Ik herken het haha, alleen was mijn blogbreak wel een half jaar haha! Succes en ik ben benieuwd naar je nieuwe posts! xxx

    BeantwoordenVerwijderen