Pagina's

12.2.15

New in : Shoeby

Hoi allemaal! Ik heb een nieuwe winkel ontdekt! Naja ontdekt, ik kende de winkel al wel maar ik heb nooit geweten dat ze er echt zulke leuke kleding verkopen! Ik was afgelopen zaterdag met mijn moeder in de stad, we gingen eigenlijk kijken voor een broek voor mijn broertje totdat we vooraan een heeel erg leuk setje zagen. Normaal draag in nooit leggings ofzo maar deze vind ik wel echt heel tof. Ook vond mijn moeder voor mij een heel tof sportief grijs vest dat heel goed samengaat op de legging. Heel leuk te combineren met een zwart langer shirt eronder dus ik had gelijk een heel leuk setje gescoord! Later in de week kwam mijn moeder ook nog thuis met een heel leuk zwart vestje die uit twee verschillende stoffen bestaat. Ik heb in het lookbook van Shoeby nog wel meer leuke items gezien die nog binnen moeten konen dus ik ga zeker nog eens langs. Wat vinden jullie van mijn nieuwe items? Liefs EmmyImage and video hosting by TinyPic
Dit vest kostte €49,95, de mouwen zijn van nep leer en hij heeft een capuchon. Ik ben echt verliefd op de achterkant van dit vestje! En hij zit heerlijk want hij is super zacht van binnen :)
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Deze legging kostte €39,95, Ik draag normaal nooit leggings maar ik ben dan ook niet zo'n persoon die ze draagt als broek, ik zal er wel altijd iets langs overheen dragen. Ik vind hem heel leuk door het printje erop!
Image and video hosting by TinyPic

Dit vestje vind ik ook heel leuk, hij bestaat uit twee verschillende stoffen en hij valt wat langer, deze is ook heel leuk te combineren op de legging :) Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

9 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, you made my day <3 Ik lees alle reacties met plezier en ik neem altijd even een kijkje op je blog :)

  1. Leuke dingetjes heb je gescoord. Ik had laatst hetzelfde bij Shoeby, dat je er ineens achter komt dat ze echt wel dingen hebben die goed bij je stijl passen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke items Em! Ben verliefd op de leggings en het vest xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuk vest! Ik kom er eigenlijk nooit maar ik moet er maar eens heen zie ik, leuke items! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waauuww, die trui !
    Ik ben helemaal verliefd op die achterkant <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke trui. Ik ken de winkel, maar kom er zelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke intems, ik vind altijd wel dat ze leuke spullen verkopen bij de shoeby maar het is iets buiten mijn budget :)
    Love, Quinty

    BeantwoordenVerwijderen