Pagina's

4.3.15

Outfit: Bershka dress

Image and video hosting by TinyPic
Hallo Allemaal!  Ik ben wezen shoppen met een vriendin afgelopen donderdagavond. Ik was eigenlijk van plan lekker veel te gaan shoppen en uiteindelijk kocht ik alleen een legging en een jurk. Een tijdje terug kocht ik ook deze sneakers die ik draag. Ze zijn van adidas en ze zitten echt heerlijk! Ik draag ze nu eigenlijk elke dag, maarja, dat doe ik met elk paar nieuwe schoenen haha! De jurk die ik hier draag is van de bershka, ik vind hem echt heeel erg leuk alleen de kwaliteit is helaas niet zo heel goed. Gelukkig was hij niet zo heel duur, hij was €19,95. De schoenen van adidas waren €89,95. Ik vind de combinatie van de lieve jurk en de stoere schoenen echt heel leuk. Wat vinden jullie van deze combinatie? Liefs Emmy

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

8 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, you made my day <3 Ik lees alle reacties met plezier en ik neem altijd even een kijkje op je blog :)

  1. Wauw wat een gave jurk! Heel tof met die schoenen<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik ben ook nog steeds op zoek naar zo'n jurk, zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooie foto's en leuke look! Wat zit jr haar ook leuk ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gaaf maar niet mijn ding zou mij niet staan, prachtige kwaliteit foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke outfit! Die jurk staat je echt goed <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie foto's en de jurk staat je erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen