Pagina's

11.3.15

PERSONAL - It's my birthday!

Image and video hosting by TinyPicEin.-de-lijk is het zo ver! Ik ben 'volwassen'! Volgens de wet in iedergeval, volwassen voel ik me nog niet echt. Slingers, liedjes, roze plastic bordjes, tja het blijft toch stiekem allemaal wel leuk. Het zal ook een dag worden met dezelfde vragen: 'hoe voelt het nu om volwassen te zijn?' Ik denk dat ik maar even een standaard antwoord ga verzinnen hiervoor. Toch heb ik wel zin in vandaag! Ik ben lekker vrij van school en de hele dag thuis. Gezellig familie en vrienden over de vloer, gezellig kletsen, èn om niet te vergeten.. Vandaag mijn eerste rijles!! Spannend. Ik heb er wel enorm veel zin in. Helaas weet iedereen wel het tijdstip van mijn eerste les dus er zullen vast veel pottenkijkers zijn haha. Alsnog heb ik er heel veel zin in! Natuurlijk heb ik ook mijn favoriete taartjes : appelkruimel en vanille room van de Hema! hmm. Vandaag voor de verandering ook een mini chocoladetaartje erbij! Vandaag draag ik ook mijn 'verjaardagsoutfit'. Het vest en de legging komen van de shoeby en het tuniekje heb ik zelf gemaakt. De ketting geeft een beetje kleur aan mijn 'feestelijk gekleurde' outfit. Ik heb in ieder geval zin in vandaag. Ik wens jullie ook een hele fijne dag! Veel liefs, Emmy

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

5 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, you made my day <3 Ik lees alle reacties met plezier en ik neem altijd even een kijkje op je blog :)